Caminant per La Palma
Informacions

Fotografies Plana inici Informació de Caminant per La Palma

Com Anar-hi

En avió, obvi. La qüestió es les escales que es fan. La millor opció es de Barcelona a Tenerife directe i d'allà un vol Binter fins a la illa de La Palma. Per a l'anada vam poder-ho fer així, però per a la tornada no ens va quedar cap mes remei que viatjar via Madrid - T4. Es mes llarg i es perd mes temps en l'enllaç.

Informacions Útils

Un cop a la illa per a desplaçar-te tens diverses opcions: Agafar la guagua (autobús) que funciona força be, es pot llogar un cotxe a un preu raonable, agafar un taxi que et porti d'anada i tornada de l'excursió o contractar una excursió organitzada (www.natour-trekking.com) que acostuma a disposar del seu pròpi mitjà de transport.
Per a dormir vam agafar un hotel al centre turistic de "Los Cancajos" amb esmorzar i sopar. No va ser un ambient casolà, però per situació i serveis va ser una bona opció. L'atractiu de la piscina no va superar les boires i el vent que va fer cada dia. El dinar, sobre la marxa, tant podia ser en un restaurant com una barreta energètica a meitat de la caminada.

Fent Ruta

Vam fer una cosa diferent cada dia:

Dia 1

Viatge BCN - Tenerife - La Palma

Dia 2

La ruta dels volcans

Taxi fins al Refugio El Pilar. Allà comença la ruta que està ben senyalitzada. Dinar al costat del crater del Hoyo Negro

Taxi de tornada desde Fuencaliente

Dia 3

El Teneguia

Taxi fins a Fuencaliente. Ruta fins al volvà Teneguia i seguim fins a la Punta de Fuencaliente.

Dinar al costat del mar, sota el far.

Tornada a peu fins a Fuencaliente i d'allà una "guagua" fins a Los Cancajos

Dia 4

Costa oest

Dia de relax. Lloguem un cotxe i fem Los Llanos de Aridane, Tijarafe, Tazacorte i una petita excursió cap al Mirador de la Cumbrecita a la Caldera de Taburiente.

Dia 5

La caldera de Taburiente

Ens apuntem a una excursió organitzada per natour-trekking. Anada i tornada en autocar fins a Los llanos de Aridane i a l'anada un minibus ens puja fins a Los Brecitos, inici de l'excursió.

Dia 6

Nacientes de Marcos i Cordero

Lloguem un cotxe i fem la zona nord est: El bosque de los Tiles, una caminada cap als Nacientes i tornem passant per San ANdres y Sauces i Puntallana.

Dia 7

Lloguem un cotxe i repetim un tros de la ruta dels volcans. Es un paratge incomparable.