El delta de l'Ebre en bicicleta
res

Reportatges

Volem fer dos dies de bicicleta pel Delta i per estar al rovell de l'ou lloguem un hotel a Deltebre. Elegim el Mas de Prades i un cop feta l'experiència és una mala opció. Queda molt aïllat, lluny del casc urbà i no té cap tipus de servei, la recepció sempre està tancada i als clients els hi donen una clau per entrar i sortir. Tampoc tenen un lloc especific per a guardar les bicicletes. Això sí, l'esmorzar i l'habitació estaven molt bé, cap queixa.

Vam fer dormir i esmorzar.

La informació per a les rutes la vam treure de la web de la Generalitat de Catalunya, apartat Parcs Naturals i fent cerques a Wikiloc.

Les llacunes, el Trabucador i Poble Nou

Ruta circular que ens permet veure les llacunes i el Poble Nou. Vam allargar l'excursió fins al Trabucador.

Día 1

Dijous: 31/03/2016

De Deltebre a Poble Nou i el Trabucador

Una volta llarga per la part sud del delta. Sortim de l'hotel i ens dirigim cap a la part Oest de Deltebre per anar a buscar el nou passeig que han fet just al costat del riu. No tenim cap entrebanc, el trobem i pedalem fins a "Lo Passador", el nou pont que uneix Deltebre amb Sant Jaume d'Enveja.
Continuem cap al Sud anant a buscar l'Encanyissada i La Casa de Fusta, donem la volta a la llacuna i enfilem cap a Poble Nou on dinem. Perfecte !
Ens decidim per allargar l'excursió i anar fins a la barra del Trabucador, és un lloc especial, tranquil.
D'allà enfilem la tornada cap a Deltebre que es converteix en un calvari, s'ha aixecat vent que ve de cara o de costat i ens fa molt difícil d'avançar. A la fi podem arribar amb penes i treballs a l'hotel. Llàstima d'aquests darrers kilòmetres.

galfot001 galfot002 galfot003

galfot019 galfot020 galfot021

galfot022 galfot023 galfot024

Menjar
Día 1 Dinar

Restaurant Casa Amadeo

Carrer de l'Ebre, 5

Poble Nou

Día 1 Sopar
Restaurant Can Piñana

Recorregut

Perfil de l'etapa

Descarregar Tracks
Día 1 - De Deltebre a Poble Nou i el Trabucador