El Priorat, vins i bicicleta
res

Reportatges

Reservem a la Boutique Hotel Cal Llop, a Gratallops, al cor del Priorat. És un hotel amb encant on hi esmorzem i hi dormin. Cap queixa, molt recomanable.

Habitacions molt correctes, un esmorzar complert i disposa de restaurant per sopar-hi que també està molt bé. Vam parlar directament amb la Cristina i ens va proposar una oferta de dormir i esmorzar a molt bon preu: 90,00 EUR per habitació.

Aparcament al poble una mica complicat, però ens en vam sortir. Ara estan habilitant un espai i potser serà més fàcil.

La informació per a les rutes la vam treure de Wikiloc i de la web de la Oficina de Turisme de Falset. Les rutes en general acaben acumulant força desnivell o sigui que o bé estàs en molt bona forma o bé hi has d'anar amb una elèctrica.

Dia 1 - Dissabte 22 de juliol de 2017 - De Gratallops a les Vilelles

Fem una ruta circular que ens portarà a través de vinyes i oliveres cap a les dues Vilelles, la Baixa i l'Alta. Vam cercar una ruta sense massa desnivell i que sempre anés per pista, ho vam aconseguir tot a mitges. Quasi 500 metres de desnivell i en algun punt vam haver de baixar de la bicicleta. De totes maneres, va anar perfecte, pista i camí entre vinyes i muntanyes relaxant i per gaudir del paisatge.

Pobles molt macos, sobretot La Vilella Baixa, això sí, pujades espectaculars si és que el vols visitar.

Fem la volta en un temps raonable que ens dona la opció de dinar a Gratallops. Solució perfecte.

galfot001 galfot002 galfot003

Recorregut

Perfil de l'etapa

Descarregar Tracks
Día 1 - De Gratallops a les Vilelles

Dia 2 - Diumenge 23 de juliol de 2017 - Les vinyes del sud de Gratallops

Amb l'experiència d'ahir no ens volem aventurar massa i fem una cosa suau al voltant de Gratallops. Va ser curta però molt agradable. A part d'una pujada inicial una mica forta, la resta era un pedalar per pistes envoltats de vinyes.

Els paisatges fenomenal !

Tornada tranquil·la cap a Gratallops que ens dona temps per a dutxar-nos i anar a dinar a Scala-Dei.

galfot016 galfot017 galfot018

Recorregut

Perfil de l'etapa

Descarregar Tracks
Día 2 - Les vinyes del sud de Gratallops