Els pobles de l'Alt Empordà en bicicleta
res

Reportatges

Els pobles de l'Alt Empordà en Bicicleta

Ens instal·lem en un hotel rural al costat de Sant Pere Pescador, Can Mas.

Està molt bé, les habitacions correctes, un esmorzar correcte i disposa de piscina i una àmplia sortida per a poder jugar i córrer si es va amb criatures. L'espai interior molt bé, en cas de fer mal temps hi ha lloc per estar molt ampli. El preu: 140,00 EUR dormir i esmorzar.

Hi ha un aparcament de sobres al davant de l'hotel.

La informació per a les rutes la vam treure fent cerques a Wikiloc.

Dia 1 - Dimecres 5 d'abril de 2017 - La serra de la Creu

Ruta circular que segueix, més o menys a prop, el marge dret del riu Fluvià. Un cop arribem a l'alçada de Sant Miquel de Fluvià, el camí tomba cap a l'esquerra i s'endinsa dins la serra començant una pujada que no te massa complicació. La resta són tot pistes excepte el kilòmetre 21 en que ens trobem una trialera on nosaltres vam baixar de la bicicleta.

Dinar a Ventalló i tornada tranquil·la pel mig de camps de conreu i de fruiters.

galfot001 galfot002 galfot003

277 mts
278 mts

Descarregar Tracks
Día 1 - La serra de la Creu

Dia 2 - Dijous 6 d'abril de 2017 - Pels pobles de l'Alt Empordà

Iniciem la ruta seguint la riba dreta del riu Fluvià. Anirem acostant-nos a tots els pobles que hi ha, més o menys prop seu. És tracta d'un recorregut enmig de camps fruiters i de camps de conreu, a destacar la gran quantitat de nous camps d'arbres.

Tots els pobles es mereixen una visita ja que tenen un centre històric o simplement, són llogarets petits que conserven el seu encant.

La tornada es fa per la riba esquerra, fins que una explotació d'àrids barrava el pas i la continuació del camí tenia molt mala pinta. Un tros de carretera i cap al camí altre cop.

Dinar a Sant Pere Pescador en un lloc molt recomanable. Ens van deixar guardar les bicicletes i ens van atendre molt bé.

galfot016 galfot017 galfot018

368 mts
364 mts

Descarregar Tracks
Día 2 - Pels pobles de l'Alt Empordà

Dia 3 - Divendres 7 d'abril de 2017 - Pels pobles de l'Alt Empordà

Avui toca fer el nord de l'Alt Empordà visitant els pobles d'aquesta zona i arribant fins una mica més amunt de l'alçada de Roses. Ens compliquem la vida a l'alçada de Sant Pere Pescador i ens toca fer un tros de carretera, no massa.

Retrobem el camí i, ja sense sorpreses fem la volta. Per la tornada anem a trobar Empuriabrava i els Aiguamolls de l'Empordà, però ens equivoquem i agafem la carretera fins a la primera rotonda, allà podem recuperar la ruta, travessar la urbanització i arribar-nos fins als Aiguamolls.

Intentem seguir, tal com ens marcava el track, però el pas de bicicletes està prohibit i fem mitja volta, ens toca fer una mica més de carretera fins a Sant Pere Pescador, sort que no hi ha massa trànsit.

Dinar al mateix lloc que ahir, ens va agradar molt.

galfot028 galfot029 galfot030

841 mts
824 mts

Descarregar Tracks
Día 3 - Pels pobles de l'Alt Empordà