Esquí a Val Gardena
Informacions

Fotografies Plana inici Informació Val Gardena

Com Anar-hi

Fins ara sempre havíem anat a viure a Corvara, aquest cop ens costava una mica trobar hotel i vam decidir fer un canvi i anar a Val Gardena. El viatge ja no es pot fer via Venècia i, després de mirar alternatives, vam decidir per anar a Munich i allà llogar un cotxe.

Amb uns altre horaris d'avió ens l'haguéssim pogut estalviar, però amb els que havíem agafat l'anada es podia fer però no la tornada.

Al mateix aeroport de Munich teníem l'agencia Sixt de lloguer de cotxes. El vol de Lufthansa arribava al migdia, teníem temps d'arribar a destí abans que es fes fosc.

El trajecte es fa tot per autopista excepte els darrers 20 kilòmetres en que s'agafa una carretera de muntanya que està en força bon estat. En general es fa be, sols s'ha de tenir en compte que l'autopista està farcida de radars.

Mateix trajecte de tornada, entrega del cotxe sense problemes i tornada cap a casa.

Lufthansa i Sixt, impecables en l'atenció al client.

Volant amb Lufthansa els esquis poden viatjar gratis. De fet, a més de la maleta, es poden portar dos bultos d'equipament d'esquí de, com a màxim, 15 Kg cada un.

Informacions Útils

Els hotels i Garni eren massa cars i a més, volíem un apartament. Total, ens vam decidir per la casa Chedul, podeu trobar informació a www.chedul.it, i resulta que la vam encertar. Bé de preu, una atenció molt bona, l'equipament net i la mestressa molt simpàtica. Perfecte.

L'esmorzar el fèiem al mateix apartament, teníem un super al costat. El dinar s'ha de fer en una de les moltes Hut que hi ha per pistes. Un excel·lent plat de pasta o uns ous estrellats i a seguir esquiant. Per al sopar ens vam guiar per les indicacions de la mestressa i alguna altre informació que vam trobar. Menys La Bula, que no estava malament, la resta perfectes.

Fent Ruta
Dia 1

Sella Ronda en sentit antihorari - Dilluns 02-03-2015

El dia s'aixeca emboirat. Sortim a esquiar sense massa optimisme i al final acabem fent la volta sencera al Grupo di Sella. Anem alternant moments de visibilitat reduïda amb d'altres en que, més o menys, es pot esquiar.
Esquiant se'ns fa i se'ns passa l'hora de dinar, total, acabem en una guingueta a Corvara a peu del tele ou del Boé. No està malament.
Esquiem una mica a Colfosco (hi feia sol) i ens en tornem cap a Val Gardena, quina tornada !!!. La boira cau, espessa, espessa. No veiem tres d'alt d'un burro i ens anem ajuntant tots els que estem en la mateixa situació, fent quasi, quasi un petit tren.
Per sort no passa res i arribem als apartament bé.

Dinar A la guingueta al costat de l'ou del Boé

Sopar Restaurant · Pizzeria Sal Fëur

Dia 2

Marmolada frustrada - Dimarts 03-03-2015

Fa un dia fantàstic i intentem fer la Marmolada. Hi ha molta gent per tot arreu i en arribar al telecadira que ens ha de dur cap a Malga Ciappela, la cua és molt llarga i optem per una retirada amb més o menys honor.
Ens enfoquem cap a San Cassiano, La Villa i tornada cap a casa sense incidències.

Dinar Rifugio La Ciasota

Sopar Restaurant · Pizzeria La Bula

Dia 3

Alta Badia - Dimecres 04-03-2015

Avui toca vent, molt de vent. Intentem anar cap a Alta Badia i Corvara però hi ha alguns remuntadors tancats i els que no ho estan tenen cues quilomètriques.
Intentem agafar el ou de Col Alt, però una part del grup se'n cansa i decideix tornar cap al apartament. Els altres fan algunes baixades amb la mateixa idea de tornar, allarguen una mica el temps d'esquí.
El vent ha fet destrosses per tot arreu, el més greu és un arbre caigut sobre el Ciampinoi que obliga a desallotjar als usuaris amb helicòpter. Hi veiem des de l'apartament.

Dinar Ciampac Hut i Apartament

Sopar Hotel Europa

Dia 4

Val di Fassa - Dijous 05-03-2015

Agafem el Ciampinoi reparat per anar cap a la Val di Fassa. Dia d'esquí tranquil sense massa aglomeració de gent.
Tornada a Val Gardena per la pista directe.

Dinar Baita Pastura Hutte

Sopar Restaurant Costabella

Dia 5

Marmolada - Divendres 06-03-2015

Avui sí, Marmolada. Fem el mateix camí que el dimarts tot i que amb menys gent, però en arribar al cadira Sass la Vegla que porta cap a Malga Ciappela ens trobem la mateixa cua. El grup es torna a partir, una part se'n va a la Marmolada i l'altre cap a Corvara, La Villa i La Santa Croce.
Al final del dia ens trobem a l'apartament: La Marmolada fantàstica i La Santa Croce també.

Dinar Ciampac Hut

Sopar Hotel Freina

Dia 6

La Santa Croce - Dissabte 07-03-2015

Anem cap a La Villa, Pedraces i Badia. No ens oblidem de baixar la Gran Risa per la part més negre. Aquesta part està impressionant tot i que no hi ha massa neu però nomes pel paisatge ja val la visita. La tornada, sense presses però sense encantar-se.